Alla inlägg under mars 2007

Av maristy - 20 mars 2007 22:35

Nu måste jag skärpa mig! JAg kan inte skippa spanskan mer. Och jag kan definitivt inte strunta i att lämna in och göra alla läxor! Jag kommer få IG i allt om detta fortsätter. Jag hatar mig själv. Jag hatar att vara skoltrött. Jag kan ju om jag bara vill. Jag kan ju få jättebra betyg egentligen. Och det är ju det jag vill ha. Dessutom påverkar ju de betyg jag får nu de betyg jag senare kommer att gå ut med när jag slutar trean.Sitter just nu och skriver läsupplevelser till "Kort Kjol" som skulle vara inne den 7:e februari, och till "Jag saknar dig, Jag saknar dig!" som ska vara inne imorgon. Måste skriva test-varföruppsats också. Måste skriva sammanfattning om Stonehenge på engelska + lite om karaktärerna i Angela's Aches och om en händelse i Pearl Harbor (som skulle vara inne i december?). Måste fixa bilder i PS till Foto A och göra omprov i spanska på torsdag. Dessutom ska vi hitta en massa fakta om olika fackorgan till samhällskunskapen och jag måste jobba ikapp i matten. Dessutom har jag inte varit med på idrotten på hur länge som helst eftersom jag varit sjuk och bortrest, apropå det måste jag börja simma eller gå till en sjukgymnast också! JAG ÄR KÖRDJag kan väl lika gärna säga tack och hej till mitt liv och begrava mig i läxböcker istället. Vet ej hur jag ska ha tid för mitt förhållande om jag ska fixa skolan plus börja träna. Det kommer bli pussel pussel pussel i så fall.

Av maristy - 5 mars 2007 14:37

Jag har en jävla ångestklump i bröstet och magen och halsen och i hela jävla kroppen. Jag hatar! I guess it has something to do with all the things I should have done but didn't do during the vacation :/ Väskan med alla skolböcker hänger där bara någon meter ifrån mig. Jag kan ju bara jag vill tok-plugga idag. Fast ändå var jag fan rätt duktig de första dagarna på lovet för då fan tränade jag. Nej, jag var inte duktig ändå. Who am I trying to fool here? No one will ever believe me.. Jag är fan inte den typen som pluggar. Jag är inte tillräckligt ambitiös för det :( Men jag vill vara! I want to be like those friends I have. They are all much better than me :S

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards