Alla inlägg under november 2006

Av maristy - 30 november 2006 15:19

Sitter på DAA nu.. Alla är väldigt trötta och har därför hemskt dålig humör. Man skrattar ju i princip åt allt :P Haha!Mohaha, ska lägga upp en rolig bild på Jessa sen på min bilddagbok haha!

Av maristy - 28 november 2006 22:25

Fotat idag; både i skolan och hemma med Tobias. Konstaterat att jag verkligen behöver en ny kamera. Har en Canon PowerShot A400 3,2 megapixlar med 7,0x zoom. Vill ha en med 6,0 megapixlar +. Helst typ 10, men de är ju jättedyra!Har i alla fall lagt upp en massa bilder från idag i min bilddagbok, if you're intrested ;)Humm, funderar på att låna en kamera från skolan nästa helg. Hade väl varit trevligt ^^Har förresten Foto A imorgon :/ Gillar inte INV. VAL, det är bara så långt och vi gör ändå inget vettigt. Lär väl försöka göra klart min fotobok i alla fall.

Av maristy - 28 november 2006 00:21

Funderar på att köpa en ny 6 megapixlar kamera efter jul. Och kanske även en ny webcam, så kan systrami få den gamla. Vill i alla fall ha en ny kamera! My sucks!Längtar till adventsstjärnor och adventsljusstakar lyser i varje fönster. Det är ju bara för mysigt!

Av maristy - 27 november 2006 22:40

Haft julpyssel idag då, rörigt rörigt! Alla skriker och vill ha hjälp med allt möjligt som att skriva, limma, klippa, pensla osv. Slutkörd? När vi skulle städa låg det bokmärken, silver- och blåa stjärnor och papper över hela golvet. Då kändes det som att man bara vela åka ifrån alltihop. Tjejerna var rätt så griniga idag och det vart lite småtjafs, inte kul. Efter UL åkte jag faktiskt till simhallen. Min bror gick och tränade innebandy och jag med resten av min familj gymmade. Roligt, fast fick ont i ryggen. Nu har mamma så klart bestämmt att vi ska åka dit varje måndag.Appropå mamma så fick jag ingen massage idag heller. Hon var för trött när vi kom hem, plus att det sedan glömdes bort. But I really need it. Egentligen blir det ju inte bättre av att jag sitter här och spänner mig, men aja.Börjar få sån där magont jag hade i somras igen :S Fast idag på förmiddagen så var det en av de värre sorterna. Var beredd att åka hem, var nära att skrika när det gjorde som ondast. Högg liksom till i nedre delen av magen. Usch, inte kul inte kul. Hoppas på att jag inte får en hel vecka bara, så jag måste stanna hemma från skolan.Mamma skickade tillbaka min jacka idag. Hoppas på att jag får pengarna tillbaka. Hon köpte Hydrokortison kräm och en mjukgörande kräm för känslig hud åt mig också. Thats good, kliar inte så där supermycket längre. Positivt.Åt på Prima idag efter skolan tillsammans med Tobias. Kycklingsallad, för omväxlings skull :P Tobias prövade också nytt, en UFO inbakad. Mohaha, fick reda på min julklapp också :P Hahaha, det var faktiskt inte meningen. Men men. Han har iaf ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Vilket påminner mig om att jag faktiskt måste köpa julklapp till honom snart.Funderar på att baka eller bara köpa chokladask till typ farmor och farfar och så där. Enklast så. Mormors present är enkel. Mammas också, och Ewes. Men pappas och Eriks är skitsvår. I have no idea of what to give them.

Av maristy - 27 november 2006 02:09

Jo, jag vet faktiskt att jag har skrivit två inlägg där det står ungefär precis samma saker, men det var för att det ena försvann så jag skrev en ny och sen kom den gamla tillbaka igen. Men jag vill inte ta bort någon av dem heller. Så det får vara kvar så där

Av maristy - 27 november 2006 00:17

Japp det är det jag sysslar med just nu. Laddar upp bilder på bilddagboken och spelar Harpan. Vilket tidsfördriv! Have to be quiet now, so my dad don't hear me.. That's tricky.Funderar

Av maristy - 26 november 2006 23:39

Haft teambuilding i helgen. Handlade om kommunikation - kommunikationsprofiler, grupprocesser, konflikter och stress. Det var intressantare än vad det låter. Analytiker med vissa drag av vänskaplig och även pådrivande blev jag. Stämmer precis in på mig. Hade styrelsemöte sedan. Important important stuffs. Nästa möte blir den 10 februari, ett telefonmöte.Have to talk to you, Amanda :) _____Saknat dig sjukt mycket i helgen Tobias. Tänk 1 och en halv dag och jag saknar dig supermkt! Kände mig väldigt pratglad i lördags, men då kunde jag ju inte prata med dig eftersom du var med Danne. Synd synd, och nu har liksom my talkative side lagt sig igen. Fast det känns ju lite konstigt också att prata om UL, eftersom du inte vet nästan någonting om dem, och det blir ju som så ointressant för dig. Så det är nog bättre att jag är tyst om det. För det är ju inte kul att prata när man inte får någon respons heller. Men jag antar att du är en sån människa också som låter sådär, fast jag uppfattar det på ett annat sätt.Vad brinner du för egentligen Tobias? Vad skulle du kunna babbla om i timmar? Låt mig få veta.

Av maristy - 24 november 2006 09:00

Sitter i skolan nu.. har precis avslutat prov i Excel Kalkyl. Tror inte att jag gjorde rätt, men aja. That's life. Det är ju liksom inte hela världen. Tror inte det gick så bra igår heller på teorin. Men men..Har snart håltimme, eller egentligen har jag det nu. Men jag stannar kvar här ett tag till. Åtminstone tills Fön och Jessica är klara.Måste till Tuvan idag, eller imorgon. Måste checka ifall vi har material till måndag. Leta efter bokmärkstomtar osv. We'll see what I will find.Ska besöka mormor också. Ewe sa att mormor vela att jag skulla dit och få filmer av henne. Typ "Morden i Midsommer" och "Wallander", visst whatever. De kan jag väl ta emot.I helgen ska jag på teambuilding med styrelsen på lördagen, och på styrelsemöte på söndagen. Halvtråkigt med teambuildingen låter det som. Men men. Vi slutar inte liksa sent i helgen så jag hinner vara lite med Tobias på kvällarna :) That's positive!Seriöst, jag måste få massage idag eller imorgon! Har väldigt ont i ryggen och nacken. Spänner min nacke hela tiden så det är ett under att jag inte fått en sprängande huvudvärk än! Men antagligen så får jag det snart :/ Uhh, don't wanna. Mår illa lite till och från och har såklart ont i magen också. Bläää! Har konstaterat att jag har alldeles för lite pengar för att jag ska kunna ha råd med att både köpa de kläder och skor jag behöver och köpa julklappar till folket. Fan också! Det är så himla typiskt mig. Tur är väl att jag fyller år om två veckor så jag får lite cash, kommer aldrig klara det annars!Anyway, ska gå och ha håltimme nu :P Haha, something good with this day :) Or, well, one of the things that's good this day. Tjohoo!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards