Direktlänk till inlägg 23 januari 2007

Visste du att...

Av maristy - 23 januari 2007 23:44

* man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten* 34 barn föds varje minut i Kina* kameler har tre ögonlock (som skydd mot sand)* det är omöjligt att titta och nysa samtidigt* en räkas hjärta sitter i huvudet* vi krymper en centimeter varje dag (på kvällen trycks ryggraden ihop och under natten rätar den ut sig igen)* det är fysiskt omöjligt att slicka sig själv på armbågen* en ko fiser ut 600 liter metan per dag (nog att fylla 40 partyballonger)* typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tagenterna i en rad på tagentbordet* en jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka* 9/10 provar om det går att slicka på armbågen efter att ha läst det här

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maristy - 3 december 2008 14:12

Den här bloggen är nedlagd, besök istället den nya http://maristy.blogg.se ...

Av maristy - 1 oktober 2007 00:41

Ja jag är jävligt ledsen. Men det säger jag förstås inte till dig. För då blir du också ledsen. Fast det vill jag att du ska bli ibland. Men då blir du det aldrig.   Jag vill att du ska förstå vad du gjort. Tänkte du verkligen igenom det noga? Det va...

Fan

Av maristy - 20 augusti 2007 05:21

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan   Jag blir så jävla ledsen. Både för att du inte kan prata med mig om det, och för det. Du kunde lika gärna sagt att det var slut. För det är så det känns i mig.   Om du fortfarande tänker på henne, då vet jag fakt...

Av maristy - 24 juni 2007 23:48

Nä, så här ligger det till: Vill du läsa vad jag bloggar om så är denna blogg bortkastad tid. Kika istället in på maristy.blogg.se ;) Puss   ...

Av maristy - 20 mars 2007 22:35

Nu måste jag skärpa mig! JAg kan inte skippa spanskan mer. Och jag kan definitivt inte strunta i att lämna in och göra alla läxor! Jag kommer få IG i allt om detta fortsätter. Jag hatar mig själv. Jag hatar att vara skoltrött. Jag kan ju om jag bara ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards